Final Fantasy VII: Ever Crisis - Geweldige Rollenspellenervaring in Je Pocket

De Final Fantasy-serie van Square Enix is een van de bekendste en meest veelzijdige Japans RPG's (role-playing games) tot op de dag van vandaag. Met Final Fantasy VII: Ever Crisis introduceert het bedrijf een compleet nieuwe, mobiele toevoeging aan de reeks waar iedereen van kan genieten. Ever Crisis biedt veel rollenspelen-ervaring in een mobiel pakket, waardoor je deze avontuur waar je ook bent kan volgen.

Final Fantasy VII: Ever Crisis offreert een ongetwijfeld vertrouwd gameplay-element, die bekend is van uit de originele Final Fantasy-serie. Ever Crisis biedt het eersteklas karakterbeheer, ongelooflijk veel tactische gevecht-opties en een verhaal vol mysteries en geheime details. De game heeft een enkelplayer-modus, maar er zijn ook coöp-opties beschikbaar waarmee meerdere spelers samen kunnen spelen. Dit maakt de game een leuke om bij meerdere vrienden te spelen.

De grafische stijl en de stijl van de game zijn onmisbaar voor het Final Fantasy-merk. De wereld is vol details, met glooiende landschappen, dramatisch licht, enorme eindbazen en nog veel meer. De artstyle is precies wat je uit de game verwacht op een mobiele telefoon. Het is niet zo 'realistisch' als sommige andere jongere games, maar je kunt je toch verliezen in de schoonheid van het landschap.

Geluidseffecten

De sounddesign in Final Fantasy VII: Ever Crisis is opvallend. De muziek die de stemming creëert zal iedere speler als bekend voorkomen, maar de game heeft ook een diversiteit aan nieuwe, moderne elementen die de muziek versterken. Er zijn ook verschillende geluidseffecten die de gevechten meer kracht geven. Je kunt de vijandelijke spokenheid bijna voelen aan de randen van je scherm.

Mogelijkheden

Final Fantasy VII: Ever Crisis is een mobiele game, wat betekent dat het gebruikmaakt van veelgebruikte mobiele functionaliteiten. Je kunt speciale 'challenges' spelen om rewards te verdienen, co-op-gameplay toepassen en je karakter verder uitbreiden. De game biedt ook een uitgebreide mogelijkheid om je inventaris te upgraden, waarmee je meer mogelijkheden krijgt om je stijl en manier van spelen aan te passen.

Final Fantasy VII: Ever Crisis is een prachtige game die iedere liefhebber van Japanse RPG's mee moet nemen in hun mobiele collectie. Het verhaal is betoverend, de graphics zijn prachtig en het is gemakkelijk om geforeceerd te raken door de gevechten. Er zijn veel manieren om je karakter te upgraden en de coöp-gameplay maakt het enthousiasme alleen maar verder. Final Fantasy VII: Ever Crisis is een tijdloze game die je helemaal opnieuw herontdekken zodat je je nooit verveeld.