Call of Duty: Modern Warfare 3 - De strijd tegen veroudering is aan

Call of Duty: Modern Warfare 3 is de derde game in de franchise en richt zich op het vechten van de eindeloze oorlog. Met een verbeterde graphics en luchtige gameplay, MW3 zet een krachtige stap vooruit in de verhaallijn van de game. Als de gameplay ervoor zorgt dat de spelers naar het ritme stappen van deze epische oorlogstapel, dan is er geen twijfel dat Modern Warfare 3 een plek in de persoonlijke schuilplaatsen van veel spelers verdient.

De gameplay van Modern Warfare 3 is aangenaam vertrouwd voor veel COD-fans. Veel van de spelmechanismen en het wapenaanbod in MW3 zijn halverwege het decennium vergelijkbaar met voorgaande games. Nieuw in deze editie is het feit dat spelers nu de mogelijkheid hebben om twee hoofdwapens te combineren om een zo krachtig mogelijk arsenaal te creëren. De omgevingen in de game worden visueel ondersteund door kinderen uit de rest van de COD-serie, waardoor er een modernere, realistischere wereld wordt gecreëerd. Het is ook de moeite waard om op te merken dat de game een verbeterde motion capture technologie heeft toegepast in de graphics, waardoor de belangrijkste personages meer realistisch bewegen en handelen in verschillende situaties.

Besturing en Camera-werk

MW3 gebruikt een stille, maar krachtige besturingsschema. Besturingen voor de game zijn in eerste instantie standaard, waardoor spelers geen problemen zullen ondervinden met het aanpassen van hun besturingsschema aan hun kant. Het gamecamera-werk is ook verbeterd ten opzichte van voorgaande games in de franchise, wat resulteert in een beter overzicht en meer vrijheid. Hoewel op sommige punten het camera-werk een vleugje azijn geeft, wordt deze veroorzaakt door een vleugje strategy-invoegingen die hier en daar worden toegevoegd aan MW3, die zijn gebaseerd op reële oorlogstactieken.

Muziek en Geluidseffecten

Call of Duty: Modern Warfare 3 komt ook met geweldige muziek en geluidseffecten. De soundtrack van de game is zorgvuldig samengesteld om een episch genre te creëren dat effectief de emotionele toon van de gameplay benadrukt. De geluidseffecten zijn ook perfect afgestemd op de intense momenten in de game. De stemmen van alle belangrijke personages zijn perfect afgestemd op hun respectievelijke persoonlijkheden, wat resulteert in een verdiepende game-ervaring voor de speler.

Het verhaal van Call of Duty: Modern Warfare 3 is verankerd in de originele trilogie. Dit derde deel begint waar MW2 stopte en volgt de nakomelingen van Captain Price en Yuri, terwijl ze hun oorlog tegen Makarov en zijn troepen voeren. Players hebben de kans om zich in het midden van deze epische oorlog te werpen in MW3, die bekend staat om zijn grimmige, maar aangrijpende verhaal. Dit deel heeft ook verschillende plaatselijke elementen, waarbij spelers duik in een vaarstuk dat enorm veel problemen oplevert voor de spelers.

Call of Duty: Modern Warfare 3 is een sterk pakket dat een plek in het levendige FPS-genre verdient. Nieuwe spelers zullen worden overspoeld met het aanbod van de enorme arsenal aan wapens in MW3, terwijl veel fans blij zullen zijn om de bekende zinnen en zetten te herkennen die in de game terugkeren. Het verhaal zet de intrigerende oorlogszetting voort vanuit het oogpunt van Captain Price en zijn trouwe metgezellen. Ten slotte heeft de game een verfijnde controle en een verbeterde graphics-engine, waardoor deze modern warfare-game een must-play wordt!.