Geniet van feestelijke pret met 'Party Animals'

Party Animals is een hilarische, multiplayer-brawler met hyperactieve dieren die al hun krachtbronnen aanspreken en ingrediënten voor een zinderend feest gebruiken in pogingen om de concurrentie te vernietigen in een strijd om de wereld te regeren. We testten de game met vier spelers om te zien hoe het spel presteerde?

In Party Animals bevinden spelers zich in onderhavige cartoonwereld met pretparken, fabrieken, stranden en heuvels waar bizar grote leeuwen springen en slapende koeien. Speel alleen of verzamel 2 tot 4 spelers voor een Multiplayer-ervaring in dit grappige vechtspel. Kies je speler uit een verscheidenheid aan dieren en speel een van de vele te gekke games, inclusief 'Party Punch Out', 'Rampacoaster Races' en 'Skull Bash'. Neem deel aan zinderende speltypen zoals Objective- en Arena-modi. Spelers vechten elkaar te lijf met acties zoals schoppen, slaan en vermommen om anderen op afstand te houden, maar aanvullende elementen voegen een kleurrijkere draai toe aan het gevecht, zoals het smijten van peperbommen en groene pruimen tegen de vijand om daarmee het voordeel te nemen. Spelers kunnen ook trillen en schudden elementen van de omgeving bereiken, zoals verder away boxes en kratten, om zo iets toe te voegen aan het opwindend vechtproces.

Visuals

Party Animals maakt gebruik van veel technische trucs om de stijl uniek, smerig en cartoonachtig te maken. Alle dieren in het spel worden volledig gerenderd met felle kleuren en verschillende kenmerken. Ondanks de goedkope aard van het speltekeningen door zijn cartoonstijl, zien alle dieren er goed uit, waarbij de vachttextuur en gedetailleerde gezichtskenmerken erg in het oog springen. Wat aan dit spel zo gaaf maakt is het eclectische color palette van het karakterspel, met vele vrolijke kleuren, stijlen en texturen. Het hele spel ziet er geweldig uit, gezien de kleurrijke omgeving met een moderne cartoon-aard, met duidelijke horizonten, grote leeuwen en een paar bodemvolumes die zwaar op knoppen zijn geïnspireerd. Het is waarschijnlijk de beste omgeving die we ooit hebben gezien in een brawler game.

Geluidseffecten

Het is duidelijk dat de geluidsontwerpers van Party Animals veel tijd hebben besteed aan het opnemen van luide, energieke geluidseffecten die samen met de slugfestbattle-soundtrack een brutale, maar onbetwistbare energie aan het spel toevoegen. Elk karakter heeft zijn eigen brullen met verschillende intonaties die specifiek zijn voor de bepaalde dieren. Bovenop de vurige en vermoeiende geluiden bij elke klap, is er een vrij indrukwekkend arsenaal aan zeer verassende geluiden, zoals sirenes, katten die miauwen, bliksem, tornado's en sirenes, evenals het gerinkel van rinkelende push-up bellen. De geluiden zijn echt krachtig en verrijken het visuele aspect van het spel met fonkelende details, dat het spel nog geestiger maakt.

uitmuntend online spelen

De online ervaring van Party Animals is uitmuntend. Naast lokale versus-opstellingen hebben spelers de mogelijkheid om op online servers of via cross-play met vrienden te spelen. Het is ook mogelijk om op te schalen naar 4K-resoluties en ondersteuning van HDR-rendering, waarmee het gevecht nog indrukwekkender wordt. Het ondersteunde matchmaking-systeem maakt het mogelijk om zo snel mogelijk met de vijanden in het spel te vechten, om zo weer meer spanning toe te voegen.

Party Animals is een leuke brawler met een verfrissend humoristisch ontwerp. De uitgebreide selectie van personages en het verschil in het manier waarop ze gevochten worden, voegen aan de mix toe, net als de lieflijke settings. De gameplay is ongelooflijk soepel en uitdagend, wat het spelen met vrienden nog leuker maakt. De visuals zijn een kunstwerk en de geluiden doen gewoon een dansje. Al met al is Party Animals een uitstekende brawler, die het beste van arcade-achtige en daadwerkelijke fighting genres combineert.