Iron Lung - het ultieme staalkaars van een FPS-spel!

Iron Lung is een First Person Shooter (FPS) die het genre naar een nieuw hoogtepunt stuwt. Het spel vertelt het verhaal van de elite-infanterie van de Coalition Army die zich ten tijde van de Tweede Wereldoorlog in een strijd op leven en dood bevindt - met bewonderenswaardig realisme. De fantastische verhaallijn en de adembenemende audiovisuele presentatie maken van Iron Lung een uitstekende keuze voor elke gamer die het gevoel wil hebben alsof hij/zij zich in een oude oorlog bevindt.

Iron Lung kent een vlotte start met een tutorial die de spelers alles leert over het besturen van hun geweer en het gebruik van hun wapens. De spelers hebben vervolgens ook de keuze om door de verschillende missies van het spel te ploegen. De missies zijn gevarieerd en gericht op verschillende speelstijlen: van strategisch spelen tot uitbundig uitdelen van absurde krachtige explosies. Ook biedt Iron Lung coöperatieve modi waarbij je samen met vrienden in een team kunt strijden. Er zijn ook instant gevechten waar je met de computer of tegen vrienden kunt strijden.

Graphics en Geluid

De graphics van Iron Lung doen er niet voor onder. Het spel lijkt zich in een echte, levende wereld af te spelen en de animatie is niet alleen zeer realistisch, maar ook stijlvol. De achtergrondmuziek en het geluid zijn vol tegenstellingen en beïnvloeden de impact die de actie heeft op de spelers. Voor wat betreft detaillering heeft dit spel misschien wel de beste graphics die er tegenwoordig op de markt zijn. De omgevingen en de personages waarmee ze spelen, voegen een extra laag van realisme aan de game toe.

Spelervaring

Iron Lung voelt als een goed geolied apparaat dat heel veel voldoening geeft. Het spelmechanisme maakt het spel heel toegankelijk, zodat zelfs de meest beginneling weinig moeite heeft om met het spel om te gaan. Maar daarnaast is er ook genoeg diepgang om de ervaren en hardvochtige gamers tevreden te stellen. Wat het spel zo aantrekkelijk maakt, is het tikkeltje deukjes hier en daar, wat het zo sense-making en toegankelijk als nog maakt. Verder is ook de verhaallijn zeer vermakelijk en boeiend.

Iron Lung is een FPS-spel dat gamers van over de hele wereld weet te boeien. Het is een spel dat grafisch verbluffend is, met een adembenemende verhaallijn en veelzijdige gameplay. Het is perfect voor gamers met ervaring en diegenen die zich zelf willen uitdagen. Iron Lung is een eersteklas oorlogsspel dat een ongekende ervaring biedt. '

Score:

9/10