Suicide Squad: Een review over Kill the Justice League

De superheldenfilm Suicide Squad, geregisseerd door Warner Bros, is gebaseerd op de gelijknamige superheldengroep uit het fictieve DC Comics-universum. Het verhaal gaat over een aantal boeven die worden gerekruteerd door een geheime regeringseenheid om buitenaardse bedreigingen te bestrijden en de planeet te redden. Het team wordt naar alle waarschijnlijkheid gevormd door de legendarische antihelden Harley Quinn, Deadshot, Killer Croc, Captain Boomerang en de mysterieuze Enchantress. In Suicide Squad: Kill the Justice League neemt deze bende het op tegen een van de machtigste villains uit het universum om een rampzalig bedreiging tegen de wereld te stoppen. Hieronder volgt mijn review van deze actievolle schietspelgame, waardoor je deze game zeker een kans moet geven.

Het verhaal speelt zich af in een alternatieve wereld waar de Justice League is verdwenen en op zoek is naar nieuwe superhelden om de stad tegen supercriminelen te beschermen. De game begint met de spelers die de rollen van de bovengenoemde superhelden overnemen en meteen de strijd aan tegen de vijanden om de stad te redden. Het verhaal staat bekend om zijn donkere elementen, wat het een stuk interessanter maakt, maar het is ook erg verwarrend. De spelers zullen snel door de plot verrast worden, wat de game erg vermakelijk maakt.

De gameplay van Suicide Squad: Kill the Justice League is vergelijkbaar met andere vechtspelletjes. De game is een schietspel, dus de spelers zijn altijd bezig met het verslaan van vijanden. De vijanden zijn erg divers, van robots tot aliens en heel veel tussendoor. Het spel is gericht op vier-spelers co-op, wat betekent dat de spelers samen een team kunnen vormen en een strategie bedenken om de vijanden te verslaan. De game heeft ook een aantal upgrades voor de speler, zoals het vergroten van de kracht of het verbeteren van het uithoudingsvermogen. De upgrades kunnen ook worden gebruikt om vijanden makkelijker te verslaan.

Graphics en Audio

De graphics van Suicide Squad: Kill the Justice League zijn redelijk goed. De werelden zijn in 3D gestructureerd, waardoor de stad eruit ziet als een ware metropool. De graphics zijn zo gedaan dat de actiescènes erg intens worden, wat de game extra interessant maakt. De audio is ook sterk, met harde geluiden die de actiescènes levendig maken. Het geeft je een echt gevoel van spanning.

Replaywaarde

De game heeft een aantal speciale avonturen, zoals grimmige verhalen, die je meer diepgang geven, maar er zijn ook veel speciale side-missions en bonus levels waaronder je kunt kiezen. Daarnaast is de co-op-gameplay erg leuk, omdat je met z'n allen nieuwe tactieken kunt bedenken en als groep de vijanden te lijf gaat. Dit maakt de game erg verslavend en je zult er urenlang mee bezig zijn.

Al met al, Suicide Squad: Kill the Justice League is een leuke game om te spelen. De diepgang die het verhaal biedt, de co-opspellen en de speciale avonturen maken de game erg leuk en verslavend. De game heeft ook een goede graphics en audio die het spel nog beter maken. Al met al een leuke game om een paar uur aan te besteden.