Super Mario Odyssey: De Beste Mario Game Ooit

Super Mario Odyssey is de meest bijzondere game van dit jaar. En dat is geen understatement! Met een beatifull graphics, een uitgebreide lijst aan features, een enorme wereld om te verkennen en niet te vergeten, Mario himself als de heldin; word jij opnieuw weg gezogen in de wereld van Nintendo. In deze review bekijken we de verschillende facets van Super Mario Odyssey - vandaag de dag de meest interessante game in de wereld van Mario!

Grafisch Prachtige Werelden

Super Mario Odyssey heeft een mooi, kleurrijk en zonnig grafisch uiterlijk. Nintendo heeft een echt oog voor detail in de werelden die ze maken, en Super Mario Odyssey biedt dat in overvloed. Er zijn een verscheidenheid aan locaties om te bezoeken, en elke locatie is uniek en boordevol dingen om op te merken. De karakters en vijanden zijn het meest indrukwekkend. Ze bewegen soepel en hebben allemaal een bepaalde identiteit in het gezicht. Alle personages, steenblokken, vijanden en het landschap dat je onderweg ziet, ziet er adembenemend mooi uit.

Uitgebreide en Innovatieve Gameplay

Super Mario Odyssey heeft een schat aan gameplay opties. De meeste van de gameplay draait om Mario’s vernieuwde ‘capture’ beweging. Je kunt alles wat je tegen komt bezitten en de krachten ervan gebruiken. Deze functie is echt uniek en toegevoegde een schat aan diepe gameplay opties. Er zijn veel krachten om te verzamelen, waarmee je de flora, fauna en andere omgevingen kunt verkennen en gebruiken. Bovendien zijn er veel variaties in de vijanden die je tegen komt. Het is bijzonder leuk om te zien hoe je andere krachten kunt gebruiken om deze vijanden uit te schakelen. Er zijn ook tal van puzzels die Mario moet op lossen om verder te komen, waardoor het hele spel een fantastische, traditionele ervaring wordt.

Een Enorme Lijst aan Unlockables

Nintendo heeft een enorme lijst aan vergrendelingen toegevoegd aan Super Mario Odyssey. Dit zijn de items die je tijdens je avontuur kunt verzamelen en gebruiken. Sommige van deze item kun je gebruiken om Mario's schitterende garderobe aan te vullen, anderen zullen je helpen om verborgen levels en geheimen te ontgrendelen. Je kunt deze items verdienen door levels en doelen te voltooien, en door bonussen te verdienen voor uitdagende objectieven. Je kunt ook muizen verzamelen om ze in verschillende werelden te gebruiken. Het is verbluffend om te zien hoeveel dingen je kunt verzamelen, bovenop de kracht die je hebt om Mario zijn vermogen te verhogen.

Geweldig Gevoel van Progresie

Mario Odyssey heeft ook een geweldig gevoel van progressie. De game leid je door allerlei verschillende levels en doelen om te voltooien. Het niveau ontwerp en de variatie in de levels is verbluffend. Elke level heeft zijn eigen subtiliteiten te bieden, die de speler moet verkennen en overwegen. Er zijn ook meerdere doelen met betrekking tot elk level, waaronder het verkennen van de geheimen en het volledig afronden van alle puzzels. Hoewel de game uitdagend is, is het ook heel aangenaam om het spel te spelen en alles wat het je te bieden heeft te verkennen. Het is ook leuk om de verzamelde krachten te gebruiken om je te helpen de verbluffende doelen te bereiken.

Super Mario Odyssey is naast muziek en films een van de meest unieke en artistieke ervaringen die je momenteel op de markt kunt vinden. De wereld die Nintendo heeft gecreëerd is mooi, gevuld met details en briljante kleuren. Er is een indrukwekkende lijst aan krachten die je kunt verzamelen om je te helpen bij het voltooien van de verschillende uitdagingen in de game. De uitdagingen zelf zijn moeilijk maar ook uitdagend. Er is ook een volledige verzameling aan unlockables die je kunt verzamelen door de verschillende levels te voltooien. In ieder geval, als je op zoek bent naar een uitgebreide, uitdagende game, dan is Super Mario Odyssey iets waar je naar moet zoeken. Het is een van de beste games van dit jaar en is een juweeltje voor de gamewereld.